Algemeen/Lifestyle

Officiële start!

Hii peeps!

Na een lange tijd komt hij er dan toch aan; de officiële release van lifestylecrisis! Omdat ik wat gehinderd werd zal deze wat later komen, mijn pc ging kapot en hij kon niet gemaakt worden in de winkel zelf dus moesten ze hem opsturen naar de fabrikant ofzoiets en ik ga hem ten vroegste 15 mei terug krijgen… Ondertussen zit ik op mijn oude (nu half in bezit door mijn mama, maar ze gebruikt hem amper) maar ja, deze is 5/6 jaar oud. Niets op tegen, maar ik ben het toetsenbord aardig verleerd (deze is meer beknopter en half zo breed als van mijn vorige, kun je het je voorstellen?!) en werkt met Windows Vista. Als het op computers aankomt ben ik een ongeduldig persoon en deze gaat trager dan een oud vrouwtje met een wandelstok.. Gelukkig heb ik mijn trouwe Google chrome die toch nog mijn omatje in een automatische rolstoel zet! Geen gezeur meer over mijn problemen, dat komt wel in orde; ik overleef het wel! Omdat ik sowieso had gepland dat ik deze weken ging starten ben ik dus genoodzaakt met de oude Dell.

Wat kan je dezer dagen verwachten?  Ik heb al een paar artikels in mind en begin volop met schrijven. Er komen een hoop DIY’s (Neem je knutselspulletjes al maar klaar!) Ook ga ik even futselen met mijn camera of op zoek gaan naar een fotograaf voor een OOTD en LOTD. Om het nog wat spannend te houden vertel ik niet alles, maar hou je maar vast want er komt een stormloop aan artikels.

Tot dan!

Lots of love, Anouchka.

Geef een reactie

