Fashion/OOTD/Outfits

Outfit | A minty day

Een nieuwe week, die ik vol overtuigen kan beginnen. Ik snak er al weken naar en éindelijk ben ik begonnen met mijn blog! Ik kreeg al meteen tientallen views per dag en ik krijg er alleen maar meer zin om al die ideetjes uit te schrijven en te posten. Om fashionable in de dag te kunnen springen, haalde ik voor de verandering weer eens een kleedje uit de kast. 

Onlangs kocht ik het nieuwe pareltje in mijn collectie: een mintgroen jurkje. Misschien braaf tegenover de rest van mijn kledingkast, maar gewoonweg een schittering voor het oog. Ik doe er een witte gehaakte trui overheen die vanachter lager loopt omdat het anders te koud is, ongewoon voor de tijd van het jaar. Die temperaturen mogen wel eens de lucht in schieten! Wel niet te hoog, anders maakt het geen verschil.. Met mijn geliefde witte sokjes (never ending lovestory! <3) draag ik er mijn gebloemde schoentjes onder om het toch nog een beetje op te krikken met een printje. Al bij al een brave combinatie, maar toch fashionable genoeg om te dragen in een lente als deze.

A minty day.5

A minty day.3

A minty day.4

A minty day.2

A minty day.1Jurkje; JBC / Trui; Forever 21

4 thoughts on “Outfit | A minty day

    • I’m suprised to hear that from you maar ik ben blij dat je mijn blog leuk vindt! 😀 Ik voelde me eerlijk gezegd ook niet helemaal op m’n plaats op de vorige en ik heb een heel andere stijl dan Charlotte dusja. 🙂 & Dankje :D!

Geef een reactie

