Challenge/Fashion

Fashion challenge

Oorspronkelijk een tumblrchallenge, maar ik tover hem om en gebruik hem gewoon voor op mijn blog! De fashion challenge zal de komende weken voorkomen, enkele keren per week. De wat? De fashion challenge! Deze is een van de honderden, de special one die ik heb gekozen om te doen. Normaal 30 vragen, maar misschien zullen er één tot enkele wegvallen.. Sorry! Toch zullen er genoeg vragen over blijven om jullie aan genoeg leesvoer te voldoen. Zo raak je nooit uitgehonderd aan mij! Waarom doe ik deze challenge? Zo leren jullie me wat beter kennen! Het leek me ook best tof, aangezien ik vooral over fashion plan te bloggen. en wat is er nou leuker dan een challenge over je favoriete onderwerp? (Er is ook een make-upchallenge.) Veel valt er verder niet over te vertellen denk ik.. Ik zag hem bij Josephine, en er is geen verbod om dit op jullie eigen website over te doen. I just can say: enjoy!

Geef een reactie

